Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Οπότε καταλαβαίνετε τι μπορεί να ακολουθήσει ...


Τι έγραψε σήμερα Παρασκευή 20-11-2009 η "ΘΡΑΚΗ" για τις απόψεις της νέας ειδικής γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας σε θέματα μειονοτικής εκπαίδευσης Θάλειας Δραγώνα....
Το αναδημοσιεύουμε αυτούσιο. Τα συμπεράσματα δικά σας.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΑΚΕ/ΠΕ ΑΘΗΝΑ 19-11-2009


Με αφορμή τη σημερινή συνάντηση του Δ.Σ. της ΔΟΕ με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. δηλώνει προς κάθε κατεύθυνση, πως το ισχύον σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών, η μη σύνδεση της αξιολόγησης με την οικονομική και επιστημονική εξέλιξή τους καθώς επίσης και η μη υπαγωγή της εκπαίδευσης στην τοπική αυτοδιοίκηση, αποτελούν αδιαπραγμάτευτες θέσεις του Κλάδου.
Η όποια προσπάθεια αλλαγών των παραπάνω θέσεων, θα αποτελέσει την αιτία για δυναμικούς αγώνες ολόκληρου του υπερήφανου κλάδου των εκπαιδευτικών Π.Ε.
Η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε., καλεί το Δ.Σ. της ΔΟΕ, να ζητήσει από την Υπουργό Παιδείας, την άμεση ανάκληση των εξαγγελιών της και να καταστήσει σαφή την πρόθεσή μας, να μη κάνουμε ούτε ένα βήμα πίσω.
Ταυτόχρονα οφείλει το Δ.Σ. της ΔΟΕ να καταγγείλει την εισοδηματική πολιτική των μηδενικών αυξήσεων, σε συνδυασμό με τις προθέσεις της κυβέρνησης για αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.
Οι εκπαιδευτικοί είναι αποφασισμένοι να αγωνιστούν για τη διατήρηση των κεκτημένων, για την οικονομική τους αναβάθμιση και για ποιότητα στην εκπαίδευση.

Από τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Ανακοίνωση Κ.Ε. μετά τη συνέντευξη της Υπουργού Παιδείας.

Ανακοίνωση...............Αθήνα, 13-11-2009

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,

Ένα μήνα μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από τη νέα Κυβέρνηση και παρά τις μεγαλόστομες και γενναιόδωρες προεκλογικές εξαγγελίες της, διαπιστώνει κανείς με λύπη πως το αύριο των εκπαιδευτικών είναι δυσοίωνο.

Συγκεκριμένα:

Α) Η υπουργός, μέχρι σήμερα, ανακοίνωσε την πρόθεσή της για ενεργό συμμετοχή της τοπικής αυτοδιοίκησης και των γονέων στο σχολείο και για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συνδυάζοντάς την με κίνητρα, εξαγγελίες που σίγουρα δε γίνονται αποδεκτές από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Β) Η υπουργός υποσχέθηκε, τον Ιούνιο, στην 78η Γ.Σ. του κλάδου ουσιαστικές αυξήσεις στις αποδοχές των εκπαιδευτικών.

Σήμερα, με βάση το σχέδιο του προϋπολογισμού, δε θα πάρουμε παραπάνω από 10 έως 15 Ευρώ (0,30 – 0,50 € την ημέρα).

Γ) Η Κυβέρνηση υποσχόταν λύση του ασφαλιστικού, χρηματοδότηση του ΟΠΑΔ και του Ταμείου Πρόνοιας.

Σήμερα άνοιξε το ασφαλιστικό για εξίσωση των ορίων ηλικίας γυναικών – ανδρών, ενώ παραμένει ανοιχτό το θέμα αύξησης των ορίων συνταξιοδότησης και αντί για αύξηση των κονδυλίων για τα ασφαλιστικά ταμεία υπάρχει μείωση.

Επομένως τα προβλήματα για φάρμακα – περίθαλψη και εφάπαξ θα μεγιστοποιηθούν.

Δ) Ξαφνικά σήμερα η υπουργός ανοίγει και το θέμα των διορισμών των εκπαιδευτικών μόνο μέσω ΑΣΕΠ.

Θυμίζουμε πως το ΠΑΣΟΚ κατήργησε με το Ν. 2525/97 την ενιαία επετηρίδα δημιουργώντας τεράστια προβλήματα.

Οι πολύχρονοι αγώνες των εκπαιδευτικών ανάγκασαν την Κυβέρνηση το 2002 να προχωρήσει στη θεσμοθέτηση ενός μεικτού συστήματος διορισμών με 75% από τους πίνακες ΑΣΕΠ και 25% από τους πίνακες προϋπηρεσίας.

Το 2004, η υπουργός κα. Γιαννάκου υιοθέτησε το αίτημα του κλάδου για διορισμούς 60/40 και προχώρησε και σε επιπλέον διορισμούς αναπληρωτών για όσους είχαν συμπληρώσει 30 μήνες προϋπηρεσία.

Το 2008, ο υπουργός κ. Στυλιανίδης προχώρησε ένα βήμα ακόμη και θεσμοθέτησε διορισμούς πέρα των προβλεπομένων με το μεικτό σύστημα 60/40 για τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ που είχαν 24 μήνες προϋπηρεσία και για αυτούς που είχαν 30 μήνες έως τον Ιούνιο του 2008.

Ξαφνικά η υπουργός Παιδείας μη λαμβάνοντας υπόψη τη βούληση των εκπαιδευτικών και το συμφέρον της Εκπαίδευσης προχώρησε σε ανακοινώσεις για διορισμούς μόνο μέσω ΑΣΕΠ.

Σίγουρα η υπουργός αγνοεί την πραγματικότητα στην εκπαίδευση.

Είναι βέβαιο ότι ο εκπαιδευτικός κόσμος θα δηλώσει τη διαφωνία του και θα αντισταθεί σε μονομερείς ρυθμίσεις, που δεν έλαβαν υπόψη τις θέσεις της ΔΟΕ.

Κανένας νόμος για την Εκπαίδευση δεν υλοποιήθηκε χωρίς τη συμμετοχή και τη συναίνεση της Εκπαιδευτικής κοινότητας.

Γι’ αυτό καλούμε την υπουργό Παιδείας να εγκαταλείψει την τακτική των μονομερών αποφάσεων, να δημιουργήσει προϋποθέσεις για ουσιαστικό διάλογο με όλους τους φορείς συμβάλλοντας ώστε όχι μόνο να αυξηθεί ο αριθμός διορισμών στην Εκπαίδευση με το υπάρχον σύστημα, αλλά και οι συνάδελφοί μας αναπληρωτές να διορίζονται ως μόνιμοι μετά τη συμπλήρωση 24 μηνών προϋπηρεσίας.

Η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. καλεί το ΔΣ της ΔΟΕ:

1) άμεσα να ζητήσει συνάντηση με την υπουργό Παιδείας

2) να ενημερώσει όλα τα πολιτικά κόμματα

3) να ενημερώσει όλους τους συναδέλφους και να τους καλέσει σε αγωνιστική επαγρύπνηση.

Δηλώνουμε αποφασισμένοι να προασπίσουμε με κάθε πρόσφορο και νόμιμο μέσο τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών και την αναβάθμιση της Δημόσιας εκπαίδευσης.

Όλοι μαζί μπορούμε να υπερασπιστούμε το κύρος και την αξιοπρέπεια του εκπαιδευτικού και να αναχαιτίσουμε μονομερείς αποφάσεις της Κυβέρνησης.

Ο Πρόεδρος _______ Ο Γενικός Γραμματέας

Παληγιάννης Βασίλης ______Ανδρουλάκης Μάνος



Καταργούνται οι αποσπάσεις σε υπηρεσίες για τους εκπαιδευτικούς.


..... ανακοίνωσε στις 12/11/2009, η υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθηση και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου.

Η υπουργός τόνισε ότι οι μόνιμοι διορισμοί, όπως και εκείνοι των αναπληρωτών, θα γίνονται μέσω του ΑΣΕΠ. Δεν θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί αποσπασμένοι σε υπηρεσίες ενώ θα έπρεπε να βρίσκονται στα σχολεία και μάλιστα να παίρνουν και τα σχετικά μόρια των σχολείων, όπου υποτίθεται ότι διδάσκουν. Επιπλέον, ουδεμία απόσπαση θα γίνεται αν πρώτα δεν βρεθεί ο αντικαταστάτης.

«Επανεξετάζεται συνολικά το σύστημα μοριοδότησης και κινήτρων, έτσι ώστε, όταν μετακινείται ο εκπαιδευτικός δεν θα τον ακολουθούν τα μόρια. Κύριο κριτήριο μεταθέσεων θα είναι οι ανάγκες των σχολείων. Είναι ανάγκη να αλλάξει το όλο σύστημα και να πάμε σε ένα άλλο, με διαφάνεια και αξιοκρατία», πρόσθεσε η υπουργός.

Όπως έγινε γνωστό, την επόμενη εβδομάδα το νέο πλάνο θα δοθεί για διαβούλευση, μέσω Ίντερνετ, στο πλαίσιο των προτάσεων του υπουργείου, ούτως ώστε να γίνει το νομοθέτημα, να ψηφιστεί από τη Βουλή και να ισχύσει από τον Σεπτέμβριο.

Η υπουργός ζήτησε συγγνώμη από γονείς και μαθητές, διότι υπάρχουν ακόμη κενά στα σχολεία, ο αριθμός των οποίων είναι μονοψήφιος και «οπωσδήποτε αντιμετωπίσιμος».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τι αλλάζει στις προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών.


Αναρτήθηκε την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009 στην ιστοσελίδα http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2934&Itemid=231 το Ρεπορτάζ της esos.gr της κ. Υπουργού (πρώην Εθνικής) Παιδείας σχετικά με τις προθέσεις της στις προσλήψεις μονίνων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Αναλυτικά το ρεπορτάζ έχει ως εξής :

ΥΠΟΥΡΓΟΣ:Οι προσλήψεις στο εξής θα γίνονται μόνο με τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ.Οι πίνακες σταματούν να τροφοδοτούνται. Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος για τους υφιστάμενους . Στόχος μας οι προσλήψεις με σαφή προσδιορισμό του τόπου και του χρόνου του διορισμού. Η πρόσληψη δηλαδή μπορεί να γίνεται είτε σε επίπεδο σχολείου, είτε σε επίπεδο αρμόδιας Διεύθυνσης και ο χρόνος υπηρεσίας στον τόπο του πρώτου διορισμού θα πρέπει να είναι εξ’ αρχής προσδιορισμένος και ο ίδιος για όλους. Και για τον τόπο και για τον χρόνο πιστεύουμε πως θα υπάρξουν χρήσιμες προτάσεις στο στάδιο της διαβούλευσης για το οποίο θα σας μιλήσω στη συνέχεια. Ταυτόχρονα εξετάζονται οι όροι ουσιαστικής υλοποίησης του θεσμού του Δόκιμου Εκπαιδευτικού , δηλαδή η επιμόρφωση και η αξιολόγησή του τη πρώτη διετία.3. Επανεξετάζεται συνολικά το σύστημα της μοριοδότησης και κινήτρων. Εδώ η αρχή είναι πολύ συγκεκριμένη. Τα μόρια αφορούν τον τόπο και το αντικείμενο της διδασκαλίας. Άπαξ και ο εκπαιδευτικός μετακινηθεί, τα μόρια δεν τον ακολουθούν. Δεν τα μεταφέρει μαζί του, παραμένουν στη θέση από την οποία ο ίδιος μετακινείται.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Για τους πίνακες που ανακοινώσατε ότι κλείνουν, η ερώτησή μου είναι: Παύουν να ισχύουν και οι ρυθμίσεις που ίσχυαν για την προϋπηρεσία των Αναπληρωτών; Είχαμε χωριστές προσλήψεις από εκεί και θα γίνονται οι προσλήψεις που κάνουν μόνο από το ΑΣΕΠ, το 40% παύει να ισχύει;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Εγκρίνονται μόνο από τον ΑΣΕΠ και σας είπα ότι θα υπάρξει βεβαίως μια μεταβατική περίοδος γιατί υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι τα προηγούμενα χρόνια κινήθηκαν σ’ αυτή την κατεύθυνση. Αλλά όπως ειπώθηκε κι εχθές κι όπως είναι η κατεύθυνση και από το Υπουργικό Συμβούλιο, το πώς λαμβάνεται υπ' όψιν η προϋπηρεσία θα είναι με βάση αυτές τις βασικές αρχές. Αυτό που σας λέω εγώ τώρα και το έχουμε πει επανειλημμένα όταν ήμαστε στην αντιπολίτευση, ότι ο στόχος είναι οι εκπαιδευτικοί να μπαίνουν μόνο με τον ΑΣΕΠ και θέλω να λάβετε σοβαρά υπ' όψιν σας την πρόσθεση που έκανα, ότι ο θεσμός του δόκιμου εκπαιδευτικού είναι μια πολύ σημαντική υπόθεση. οι άνθρωποι που μπαίνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να εξετάζονται από πολλές πλευρές. Είναι πολύ διαφορετική ή εκπαίδευση απ’ όλα τα άλλα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν ισχύει αυτό στην πράξη..
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Γι’ αυτό και είπαμε ότι η πρόταση είναι ουσιαστική, η υλοποίηση ενός θεσμού με συγκεκριμένες διαδικασίες και προτάσεις. Στην ερώτησή μου στις Υπηρεσίες να μου βρουν έναν εκπαιδευτικό που κατά τη διάρκεια της διετίας δεν έχει περάσει ή έχει κοπεί για κάποιους λόγους δεν υπάρχει ούτε ένας! Άρα υπάρχει μια ανάγκη ουσιαστικής λειτουργίας του θεσμού του δόκιμου εκπαιδευτικού όπως συμβαίνει σε πολλές χώρες.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτό δεν πρέπει να συνδυάζεται με την αξιολόγηση όμως;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Και επιμόρφωση και αξιολόγηση.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτό περιλαμβάνει αν δεν κάνω λάθος και Ψυχολόγους; Και από την ψυχολογική πλευρά των εκπαιδευτικών θα υπάρχει εξέταση τέτοιου είδους;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Η εκπαιδευτική επάρκεια έχει πολλά στοιχεία όπως ξέρετε και γι’ αυτό πιστεύω ότι και οι ίδιοι οι φορείς των εργαζομένων αλλά και τα Πανεπιστήμια έχουν πολλές προτάσεις κι έχουν εμπειρία και από πολλές χώρες. Πώς πραγματικά προχωρούμε στην επιλογή έστω και με ελάχιστα κριτήρια των ανθρώπων που μπαίνουν στην τάξη. Γιατί οι εκπαιδευτικοί που μπαίνουν στην τάξη δεν είναι το ίδιο με αυτούς που δουλεύουν στο γραφείο.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι θα γίνει μ’ αυτούς που θα έρθουν όταν δεν πληρούν κατά κάποιον τρόπο κάποια από τα κριτήρια που θα βάλετε εσείς;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Προς το παρόν να σταθούμε στα κριτήρια που πρέπει να βάλουμε για να μπαίνουν οι εκπαιδευτικοί στην τάξη.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Συγνώμη, επειδή είναι μεγάλη αλλαγή και θα χρειαστούμε πολλές διευκρινίσεις, δεν ξέρω αν είσαστε έτοιμοι ακόμα και αν έχετε στο μυαλό σας όλο το σύστημα των νέων προσλήψεων ας πούμε, αλλά αφ’ ενός η προϋπηρεσία θα μετράει με κάποιο τρόπο ή όχι; Είτε όχι μ’ αυτούς πίνακες, με κάποιον άλλον τρόπο. Θα μετράει όμως; Γιατί κάθε χρόνο αναγκάζεστε να προσλαμβάνετε αναπληρωτές και ωρομίσθιους. Τι θα γίνει μ’ αυτούς; Θα μετράει η προϋπηρεσία τους;Και δεύτερον: Πώς θα γίνεται η αξιολόγηση; Αφού αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει αξιολόγηση στα σχολεία. Από πότε θα ξεκινήσει, και να είσαστε έτοιμοι να μας πείτε για τη μεταβατική περίοδο πόση θα είναι.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Για πολλά απ’ αυτά θα μπορούσα να σας πω τις απαντήσεις αλλά τότε θα καταργήσουμε τη διαβούλευση. Γι’ αυτό και η συζήτηση την επόμενη εβδομάδα, που θα ξεκινήσει η διαβούλευση, θ’ απαντήσει και θα θέσει όλα αυτά τα ζητήματα. Θέλω όμως να σας πω ως αρχή, ότι και στο χώρο των Αναπληρωτών και σε οποιαδήποτε επιλογή γίνεται, δε θα υπάρχει πουθενά αυθαίρετη επιλογή ανθρώπων οι οποίοι συγκεντρώνουν εμπειρία χωρίς να έχουν περάσει τις βασικές εξετάσεις που περνούν όλοι οι εργαζόμενοι. Και σας είπα ότι στο χώρο της προϋπηρεσίας θα ισχύουν βασικές αρχές που ανακοινώθηκαν κι εχθές.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δύο θέματα θέλω να ρωτήσω. Το πρώτο είναι το ζήτημα της μοριοδότησης. Μιλήσατε για κίνητρα, ουσιαστικά μοριοδότηση και κίνητρα το οποίο θα το εξετάσετε από την αρχή. Αυτό θα έχει να κάνει γενικώς στο σύνολο της μοριοδότησης των εκπαιδευτικών;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ναι, στο σύνολο.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δηλαδή τόσα δυσπρόσιτα κλπ κλπ. Θα κάνετε αλλαγή και των τοπικών χαρακτηρισμών;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Έχουμε πολλά αιτήματα, επειδή όπως ξέρετε είδαμε την ΕΝΑΕ, η ίδια η ΕΝΑΕ έχει προτάσεις για αλλαγές στο εσωτερικό των νομών. Υπάρχουν πολλά προβλήματα στα νησιά όπου το μισό νησί είναι στη μία ζώνη, το άλλο μισό νησί στην άλλη ζώνη και αυτό δημιουργεί δυσκολίες. Η σωστή αλλαγή αφορά και στην αλλαγή αυτού του χάρτη. Θα ήθελα να κάνω σαφές, επειδή είπατε για τα μόρια και τις δυσπρόσιτες, για να το πούμε με απλά λόγια, κανένας δεν μπορεί να διορίζεται στη Τήλο και να παίρνει μόρια στο Υπουργείο Παιδείας. Αυτό είναι η πολύ απλή σκέψη.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Επειδή θα υπάρξει διαβούλευση, από πότε θα σταματήσουν οι πίνακες που λειτουργούν αυτή τη στιγμή;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Όλα θα αλλάξουν από τη στιγμή που θα υπάρξει νόμος στη Βουλή.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτό που μας είπατε κα Υπουργέ συνδυάζεται με άλλη μια δήλωση που κάνατε πριν για το ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο νέο μοντέλο του σχολείου; Η Τοπική Αυτοδιοίκηση δηλαδή θα έχει ρόλο στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ενδεχομένως;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Όχι με την έννοια της συμμετοχής σε θεσμοθετημένες εκπαιδευτικές και παιδαγωγικές διαδικασίες. Αλλά ότι οι θεσμοί του Σχολικού Συμβουλίου της Σχολικής Επιτροπής θα πρέπει να επανεξεταστούν και να ενδυναμωθούν, είναι μέσα στις προθέσεις μας.

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΠΕ ΞΑΝΘΗΣ

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο από σήμερα στο Σύλλογό μας. Όλες οι παρατάξεις στήριξαν το αντιπροσωπευτικό μοντέλο εκπροσώπησης. Τους ευχόμαστε όλους καλή δύναμη. Ευχόμαστε, ελπίζουμε και πιστεύουμε ότι στις συνεδριάσεις τους κατά την διάρκεια της θητείας τους θα ζυμώνονται θέσεις και προτάσεις δίχως διαχωριστικές γραμμές, με επίκεντρο τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Θέσεις και προτάσεις που θα στοχεύουν στην αναβάθμιση της δημόσιας παιδείας και της ενίσχυσης του ρόλου των εκπαιδευτικών. Θέσεις μακριά από τη στείρα άρνηση, την κινδυνολογία και την απομόνωση. Η σύνθεση του νέου ΔΣ έχει ως εξής :

1. Πρόεδρος Ντούμος Δημήτρης από την ΔΑΚΕ 6947683006
2. Γραμματέας Μπουναρτζής Ηλίας από την ΠΑΣΚ
3. Αντιπρόεδρος Παπαδοπούλου Ελένη από την ΑΥΤ.ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
4. Ταμίας Παπαεμμανουήλ Χριστ. από την ΔΑΚΕ 6945836322
5. Μέλος Παπαδάκης Θεοφάνης από την ΔΑΚΕ 6947020733
6. Μέλος Χ# Γερακούδης Λάμπρος από την ΠΑΣΚ
7. Μέλος Καραγκιόζη Θεογνωσία από την ΠΑΣΚ

ΑΦΙΣΑ ΔΑΚΕ ΠΕ ΞΑΝΘΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2009

Η ΔΑΚΕ ΠΕ ΞΑΝΘΗΣ για τις αρχαιρεσίες του Συλλόγου μας

Νοέμβριος 2009

Συναδέλφισσα – συνάδελφε

Την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου καλείσαι να συμμετέχεις στην Τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου. Σε μια εποχή που το μεγάλο στοίχημα για το συνδικαλιστικό κίνημα πρέπει να είναι το να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη και τη γνήσια συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις συνδικαλιστικές δράσεις, αυτό μόνο μέσα σε γεμάτες αίθουσες γενικών συνελεύσεων μπορεί να επιτευχθεί . Σε αίθουσες όπου θα ζυμώνονται θέσεις και προτάσεις δίχως διαχωριστικές γραμμές, με επίκεντρο τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Θέσεις και προτάσεις που θα στοχεύουν στην αναβάθμιση της δημόσιας παιδείας και της ενίσχυσης του ρόλου των εκπαιδευτικών. Θέσεις μακριά από τη στείρα άρνηση, την κινδυνολογία και την απομόνωση που καλλιεργούν αυτοί που το μόνο που επιδιώκουν είναι η παραταξιακή τους ύπαρξη.

Συναδέλφισσα – συνάδελφε

Την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου θα επιλέξεις τους εκπροσώπους σου στο Δ.Σ. του Συλλόγου. Ενός Συλλόγου που πάντα στέκεται δυναμικά και διεκδικητικά στο πλευρό όλων των συναδέλφων κάτι το οποίο είναι τιμή για όλες τις παρατάξεις που συμμετέχουν σ’ αυτό.

Δ.Α.Κ.Ε.. σε καλεί να συμμετέχεις ενεργά στη λήψη των αποφάσεων για τα θέματα που όλους μας αφορούν.

Ποιος κερδίζει και ποιος χάνει απ τις έρημες Γενικές Συνελεύσεις;

Διαμαρτύρεσαι συχνά γιατί δεν αντέχεις άλλο ν’ ακούς τους ίδιους ανθρώπους να λένε τα ίδια και τα ίδια. Αποχωρείς…κι εκείνοι συνεχίζουν. Μικρές ομάδες αποφασίζουν για όλους. Έλα ! Πάρε το λόγο, πες την άποψή σου, δείξε πως είσαι παρών. Οι αποφάσεις λαμβάνονται έτσι κι αλλιώς. Καν’ τες με τη συμμετοχή σου αποφάσεις της πλειοψηφίας κι όχι της μειοψηφίας.


Το Δ .Σ. του Συλλόγου μας (που για πολλά χρόνια με την ψήφο σας δίνετε στην παράταξή μας την τιμή να έχει την πλειοψηφία των μελών του) προσπαθεί ν’ ανταποκρίνεται στο ρόλο του και ν’ αγωνίζεται για όλα τα μέλη του ανεξάρτητα από ταμπέλες και απόψεις. Αυτό φιλοδοξούμε να συνεχίσουμε να κάνουμε.

Μακριά από κυβερνητικά ή αντικυβερνητικά σύνδρομα


Παλεύουμε για :

  • Βελτίωση των όρων εργασίας στα σχολεία μας.
  • Τήρηση του διδακτικού και εργασιακού ωραρίου.
  • Κάλυψη των κενών στα σχολεία.
  • Περιορισμό των μετακινήσεων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.
  • έμπρακτη αναγνώριση του έργου των νηπιαγωγών, κάποιοι απλά…κραυγάζουν γιατί πολλά από τα προνήπια δε φοιτούν στο δημόσιο νηπιαγωγείο (κάτι που πάντα συνέβαινε με δεδομένη την ανεπαρκή κτιριακή υποδομή, αλλά πριν την υποχρεωτική φοίτηση στο νηπιαγωγείο έκαναν πως δεν το βλέπουν) και παλεύουν για μια ακόμη φορά να σπείρουν τη σύγχυση για λόγους πολύ προφανείς. Είναι ξεκάθαρη η πρόταση της Δ.Α.Κ.Ε. για τη διεκδίκηση της θεσμοθέτησης ενιαίου εκπαιδευτικού ωραρίου για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης από το νηπιαγωγείο μέχρι και το λύκειο.
  • Τον εκσυγχρονισμό της Ειδικής Αγωγής. Η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. πιστεύει πως η όποια αναβάθμιση δεν επιτυγχάνεται μόνο με την ψήφιση νομοσχεδίων, αλλά και με τη λήψη μέτρων όπως η αύξηση πόρων, η βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής, η παροχή σύγχρονου παιδαγωγικού υλικού και βιβλίων, η δημιουργία σύγχρονων εργαστηρίων, η ουσιαστική και συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, η κάλυψη των κενών με διορισμούς.

Η Δ.Α.Κ.Ε. Π.Ε. Ξάνθης δεν θέτει διαχωριστικές γραμμές κι έχει ως στόχο την ενδυνάμωση των διεκδικήσεών μας . Δε μας αφορά το να καταθέσουμε ένα ιδεολογικό μανιφέστο περιχαράκωσης ή να ψαρέψουμε σε θολά «αγωνιστικά» νερά.…

Τα προβλήματα στην εκπαίδευση είναι πολλά και χρόνια, οι δε λύσεις που δίνονται, όταν δίνονται, δε φτάνουν για να αλλάξουν τα πράγματα.

Για να υπάρχουν νικηφόρες διεκδικήσεις δεν αρκεί η επιτυχημένη εκπροσώπηση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ενεργός συμμετοχή του κάθε συναδέλφου σε όλες τις συλλογικές διαδικασίες και η διαρκής επαφή με τους αιρετούς εκπροσώπους του.

Γιατί μόνο όλοι μαζί μπορούμε να νικάμε.

Χρειάζεται αγώνας κοινός και ειλικρινής για :

Ø Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία στο 5% επί του Α.Ε.Π.

Ø Ενίσχυση του δημόσιου δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης.

Ø Θεσμοθέτηση της δίχρονης προσχολικής αγωγής.

Ø Οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών μέσα από ένα νέο ενιαίο μισθολόγιο.

Ø 1.400 € εισαγωγικό μισθό με 1:2 σχέση εισαγωγικού – καταληκτικού μισθού.

Ø Κάλυψη των απωλειών του εισοδήματος με τη χορήγηση επιδόματος (10% του μισθού) μέχρι την εφαρμογή νέου μισθολογίου.

Ø Διπλασιασμό των οικογενειακών επιδομάτων.

Ø Ουσιαστική αύξηση της υπερωριακής αποζημίωσης.

Ø Διασφάλιση και κατοχύρωση των ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών μας δικαιωμάτων.

Ø Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών διατάξεων.

Ø Πλήρη ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη.

Ø Θεσμοθέτηση ενιαίου εκπαιδευτικού ωραρίου για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης,

(Νηπιαγωγών, δασκάλων, ειδικοτήτων).

Ø Ουσιαστική επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών.

Ø Καμία σύνδεση αξιολόγησης και μισθολογικής-βαθμολογικής εξέλιξης.

Ø Ενίσχυση του ρόλου των εκπ/κών ειδικοτήτων, ρύθμιση του θέματος των μετακινήσεών τους, θέσπιση μετεκπαίδευσης και επιμόρφωσής τους, ίδρυση θέσεων σχολικών συμβούλων ειδικοτήτων στην Π.Ε..

Ø Διορισμούς για την κάλυψη όλων των αναγκών – Διορισμό όλων των αναπληρωτών με προϋπηρεσία τουλάχιστον 24 μηνών.

Ø Βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων. – Κατάργηση της διπλής βάρδιας.

Ø Ενίσχυση του Ολοήμερου Σχολείου με όρους αγωγής και παιδείας.


Άμεση ενημέρωση στις ιστοσελίδες : http://dakexanthis.blogspot.com

και http://dimarhopoulos.blogspot.com

e-mail: dakexanthis@gmail.com


Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

Τι έγραψε το http://xanthionline.com για τις αρχαιρεσίες στο Σύλλογό μας

Εκλογές για το Δ.Σ. του συλλόγου μας σήμερα, και ο ηλεκτρονικός τύπος της πόλης μας ήδη ασχολείται μαζί μας. Το κείμενο που ακολουθεί είναι από την ιστοσελίδα του xanthionline.com

Δεν επηρεάστηκαν οι δάσκαλοι απ' το γενικό κλίμα...

Τετάρτη, 04 Νοέμβριος 2009 19:31

Την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009 πραγματοποιήθηκε στο 5ο Δημοτικό Σχολείο η Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ξάνθης και οι ετήσιες αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Όπως δείχνουν τ' αποτελέσματα, οι δάσκαλοι δεν επηρεάστηκαν απ' το γενικό κλίμα και την δυναμική των παρατάξεων που στηρίζονται απ' το ΠΑΣΟΚ, γεγονός που δεν παρατηρείται σε άλλους νομούς. Η ΔΑΚΕ στην Ξάνθη κράτησε την δύναμή της αν κι έχασε μια έδρα που όμως πέρυσι είχε πάρει απ' την Α'κατανομή λόγω δυο επιπλέον ψηφοδελτίων τα οποία έλειψαν φέτος με αποτέλεσμα στην Β' κατανομή να περάσει η έδρα στην ΠΑΣΚ.
Στην διαδικασία συμμετείχαν 756 δάσκαλοι και τ' αποτελέσματα έχουν ως εξής:
ΔΑΚΕ: 319 ψήφοι, έδρες 3
ΠΑΣΚ: 245 ψηφοι, έδρες 3
Αυτόν. Παρέμβαση: 119 ψήφοι, έδρα 1
Άκυρα: 10
Λευκά: 21

Οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι
Οι εκπρόσωποι που εκλέγονται με σειρά εκλογής είναι:
ΔΑΚΕ: Ντούμος Δ., Παπαδάκης Θ., Παπαεμμανουήλ Χ.
ΠΑΣΚ: Μπουναρτζής Η., Χατζηγερακούδης Λ., Καραγκιόζη Θ.
Αυτ. Παρέμβαση: Ταμπάκης Θ.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε ολόκληρο το δημοσίευμα του xanthionline.com

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

'Ωρα να μπεί τέλος στο συνδικαλισμό της κακομοιριάς της μιζέριας και της οπισθοδρόμησης ...


Ξάνθη 2-11-2009


Για μια ακόμη φορά οι γνωστοί οπαδοί μιας ala cart δημοκρατίας έχοντας αναγάγει την υποκρισία σε συνδικαλιστική πρακτική, τολμούν και προκαλούν! Με μια ανακοίνωση – μνημείο υποκρισίας επιχειρούν να αυτοαναγορευτούν σε μοναδικούς υπερασπιστές της λειτουργίας του συνδικαλιστικού κινήματος.
Είναι πραγματικά κωμικό το ότι εγείρεται θέμα παρουσίας Προϊσταμένων στους χώρους της Γ.Σ. σαν να μην είναι ο Προϊστάμενος (και ο κάθε Προϊστάμενος) εκπαιδευτικός και μέλος του συλλόγου μας. Τώρα αν κάποιοι αυτοϊκανοποιούνται με το να ζουν με ιδεοληψίες και φαντάσματα του ‘50 και του ‘60 είναι δικαίωμά τους. Αν και καλό θα ήταν να μας πουν και ποιος/ποιοι κρυφοκουβέντιαζαν μαζί τους.
Είναι επίσης ΓΕΛΟΙΟ να ρωτάτε σήμερα ΕΣΕΙΣ « … ήταν όλα τόσα μαγευτικά πλασμένα ώστε να μην υπάρχει ούτε μια φωνή διαμαρτυρίας απέναντι στη διοίκηση;…» όταν μέχρι σήμερα δεν σας ακούσαμε ούτε μία φορά να διαμαρτύρεστε.
Είναι επίσης ΓΕΛΟΙΟ να ζητάτε σήμερα ΕΣΕΙΣ «…Tα στελέχη της ΔΑΚΕ ας αφήσουν τα γραφεία στη γραφειοκρατία τους, …» όταν ξέρετε πολύ καλά ότι δεν υπάρχει αίτηση οποιουδήποτε συναδέλφου που να ζήτησε να αποσπασθεί στο γραφείο και αυτή να μην έχει ικανοποιηθεί. ‘Όταν ξέρετε επίσης πολύ καλά ότι όλοι οι συνάδελφοι που υπηρετούν στα γραφεία ανεξάρτητα από τα «συνδικαλιστικά τους πιστεύω» υπηρετούν την υπηρεσία αλλά και εισπράττουν την ικανοποίηση όλων των συναδέλφων.
Όταν προτείνετε να ισχύουν ασυμβίβαστα για τους συνδικαλιστές, αποδεικνύεται ότι είστε οι εκπρόσωποι του απόλυτου σκοταδισμού, της μιζέριας και της οπισθοδρόμησης. Φανατικοί οπαδοί της κακομοιριάς και της υποβάθμισης, της λογικής του «δασκαλάκου» … Άξιος ο μισθός σας. Εκτός αν προτιμάτε managers για αυτές τις θέσεις.
Μαθήματα δημοκρατίας και συνδικαλισμού δεν δεχόμαστε από κανέναν. Η εποχή της σιωπής και της ανοχής έχει περάσει. Στο όνομα καμιάς ενότητας δεν πρόκειται να ανεχτούμε συνδικαλιστοπατέρες και τιμητές.
Ελπίζουμε ότι δεν θα χρειαστεί να επανέλθουμε …
ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ …


Από τη ΔΑΚΕ