Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ

ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ                                                       
ΑΙΡΕΤΟΣ Π.Υ.Σ.Π.Ε.  ΞΑΝΘΗΣ
Τηλ: 6947020733
e-mail: fanpap@sch.gr                                                     Ξάνθη 15/6/2011

           

Συναδέλφισσες , Συνάδελφοι,  

            Δημοσιεύτηκε η εγκύκλιος των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, καθώς και υποδείγματα των αιτήσεων.

Στην εγκύκλιο αναφέρονται:
Η προθεσμία αιτήσεων.
Η διαδικασία αιτήσεων και ελέγχου.
Η μοριοδότηση με την οποία θα γίνουν οι αποσπάσεις.

·      Η προθεσμία των αιτήσεων απόσπασης από ΠΥΣΠΕ σε  ΠΥΣΠΕ ορίζεται από 16/6/2011  έως και 30/6/2011 .




Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Πρόθεσή μου είναι να σας κρατώ ενήμερους σε θέματα υπηρεσιακών μεταβολών, οι οποίες φέτος πραγματοποιούνται καθυστερημένα.
Για το λόγο αυτό και ενόψει καλοκαιριού και της δυσκολίας της επικοινωνίας μας, όποιος θέλει να λαμβάνει τα ενημερωτικά μου σημειώματα στο προσωπικό του mail μπορεί να μου το στείλει στην ηλεκτρονική μου δ/νση (fanpap@sch.gr) και φυσικά το τηλέφωνό μου θα είναι πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία μπορώ να σας δώσω.



    Πάντα στη διάθεσή σας

                                                                                         ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου