Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
● Αύξηση των οργανικών θέσεων των εκπ/κών ειδικοτήτων και αντίστοιχους διορισμούς.
● Επέκταση του μαθήματος της Μουσικής στην Α΄ και Β΄ τάξη και της Ξένης Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού
● Ισότιμη αντιμετώπιση των ειδικών μαθημάτων στη σύνταξη των ωρολογίων προγραμμάτων.
● Αποζημίωση, γενική κάλυψη και μείωση ωραρίου των εκπαιδευτικών που μετακινούνται για εκτέλεση διδακτικού έργου σε άλλο σχολείο μακριά από την οργανική τους θέση.
● Δυνατότητα απόσπασης και των εκπ/κών ειδικοτήτων στα σχολεία του εξωτερικού.
● Μοριοδότηση και των σχολείων στα οποία γίνεται «συμπλήρωση ωραρίου».
● Πρόβλεψη και κάλυψη θέσεων μουσικών και γυμναστών στα σχολεία ειδικής αγωγής.
● Ίδρυση Γραφείου Φυσικής Αγωγής Π.Ε. σε κάθε Διοικητική Περιφέρεια.
● Επέκταση της Μετεκπαίδευσης των Διδασκαλείων στους συναδέλφους Ειδικοτήτων.
● Ίδρυση θέσεων Σχολικών Συμβούλων Ειδικοτήτων.
● Αναγνώριση ως εκπ/κής προϋπηρεσίας του χρόνου κατά τον οποίο εκπ/κοί Φ.Α. εργάστηκαν σε σχολεία μέσω προγραμμάτων της Γ.Γ.Α. (1986-1989).
●.Σύσταση οργανικών θέσεων και διορισμοί.
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
● Νομοθετική ρύθμιση για ένταξη των αποφοίτων ειδικής αγωγής στο 24μηνο και 30μηνο καθώς και συμμετοχή στις διαδικασίες του ΑΣΕΠ για θέσεις μόνιμου διορισμού στο δημόσιο.
● Αύξηση πόρων, βελτίωση υλικοτεχνικής υποδομής, παροχή σύγχρονου παιδαγωγικού υλικού και βιβλίων, δημιουργία σύγχρονων εργαστηρίων.
● Ουσιαστική και συνεχής επιμόρφωση. Διαρκής συνεργασία και ανταλλαγή πληροφοριών πείρας και ιδεών με διεθνείς οργανισμούς.
● Λειτουργία σε κάθε σχολική μονάδα τμήματος ένταξης με δικό του εκπ/κό. Στελέχωση του ΚΕΔΔΥ με εκπ/κό και επιστημονικό προσωπικό.
● Τοποθέτηση κοινωνικού λειτουργού και ψυχολόγου σε κάθε διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
● Σύσταση νέων οργανικών θέσεων ειδικής αγωγής. Αύξηση των δομών ειδικής αγωγής.
ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
● Μείωση της αντιστοιχίας των νηπίων με τη νηπιαγωγό σε 1:15..
● Βελτίωση της κτιριακής και υλικοτεχνικής υποδομής των Ν/Π.
● Δωρεάν χορήγηση του απαραίτητου παιδαγωγικού υλικού για την καλύτερη εκπ/ση των νηπίων.
● Θεσμοθέτηση ενιαίου εκπ/κού ωραρίου για όλες τις βαθμίδες της εκπ/σης και σε πρώτη φάση, ενιαίου διδακτικού ωραρίου για πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
● Θεσμοθέτηση διδακτικού ωραρίου για τις νηπιαγωγούς.
● Οικονομική και επιστημονική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών.
● Καταβολή όλων των επιδομάτων των μειονοτικών σχολείων στις νηπιαγωγούς που υπηρετούν σε νηπιαγωγεία των αμιγώς μειονοτικών οικισμών.
● Βελτίωση της λειτουργίας των ολοήμερων νηπιαγωγείων.
● Οργάνωση – λειτουργία πολυθεσίων νηπιαγωγείων.
ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
● Ίδρυση επιστημονικού συμβουλίου στη Θράκη για εκπαιδευτικά θέματα των σχολείων της περιοχής..
● Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός των αναλυτικών προγραμμάτων των μειονοτικών σχολείων, σύμφωνα με τις ανάγκες του δίγλωσσου σχολείου.
● Συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
● Ολιγομελή τμήματα μαθητών 1/15.
● Κατάργηση της προφορικής συνέντευξης για μετάθεση.
● Εξομοίωση του διδακτικού ωραρίου και των επιδομάτων των διευθυντών και υποδιευθυντών των μειονοτικών σχολείων.
● Αναπροσαρμογή των επιδομάτων των μειονοτικών σχολείων με βάση το επίδομα του δυσπρόσιτου ως εξής :
1. Δυσπρόσιτα : 425 ευρώ.
2. Ορεινά και Ημιορεινά (1/2 του δυσπρόσιτου) : 212,50 ευρώ.
3. Πεδινά (1/3 του δυσπρόσιτου) : 141,67 ευρώ.
● Ίδρυση εξακτινωμένων κέντρων στήριξης.
● Αναμόρφωση του προγράμματος του ολοημέρου μειονοτικού δημοτικού σχολείου.
● Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας για μισθολογική και συνταξιοδοτική εξέλιξη.
● Καθιέρωση επιμισθίου για τους υπεύθυνους του ολοημέρου μειονοτικού δημοτικού σχολείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου